Planer om Jobbet


Jag å min killkompis snackar på NS. .


Kille: hardu nån form av erfarenhet från sånt jobb sen tidigare då eller?

Jag: Nä, men prata högt och tydligt är väl det som krävs? å att man är trevlig =D
kan allt de där må jatro =P

Kille: HAHAHAHAHAHAHA nej de räknas inte... Nja inte alltid högt och tydligt... utan försöka hålla röstläget på samma nivå som den andra... lyssna alltid på hur den andra pratar... alltid vara positiv oavsett vad den andra säger.

Jag: Hahaha =P

Aha aja men jag var nära iaf =P
Haha ja kan se de framför mig. .
jag ringer till en å personen lyfter på luren och svarar:

Pers: Hallo
Jag: Hej å bla bla blaah
Pers: @ morr å @ ksssss
Jag:" Lägger på luren" och ringer upp igen =P

De värsta som kan hända är att dom byter nr =P

=D
--------------------
Mjaa. .  =D

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0