Bingo!

I wish. . .


Iaf. .  hittade båda mina pincetter. . .  Fyyy fååån va gött! Klipper sösa 120+99 för 2 nya =)

Nu måste ja bara hitta mitt guld armband å 500 lappen. . .

Va faan. . .  Har kollat igenom hela mitt sovrum + garderob
Hall, badrum, gästrummet, stora rummet grundligt oxå!

Inte ett ändå spår av skiten!!!!
De kan ju inte ha fått fötter som de säger. . .


Där man kan leta har jag letat. .  under soffor, mellan sofforna bakom tvn å bla bla. . .
Mitt armband =( pyfff. . . . Verkligen tråkigt. . . . Men men. . .  har den stora garderoben kvar å köket. . .
Min 500 hundring. . .  Om jag visste att jag skulle slarva bort den osv så skulle ja fan slösat den innan den försvann. . .
500 kr på ingenting. . . Fett kul. . . .


Armbandet å 500 lappen "slarvade" ja typ bort =S i jan 2008. . .
Om ja inte hittar sakerna blir ja gååålen. . .


Klicka på enter om ni håller tummarna att jag hittar skiten =D


Ciao                                                                                                                                                                                                       


Kommentarer
Maddiie

Usch.. inte kul att tappa bort en 500lapp :/

2008-03-12 Kl 01:34:29

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0