Klagbindesträckröv

Ok. .

Till dig som inte orkar läsa = LÄS INTE =)
Det är ändå bara klagomål =P







Nu har jag släppt taget om www.vofflan.blogg.se
Ang de att hon ser ut som zoolander. . . .

Samma fucking pose varje gång!!!!!
Men jag fattar ändå inte varför hon skriver
mjaaa: Såg lite sur ut, trotsallt jag gick ändå upp kl halv 7 på morgonen!!!!!!!
Eller nått sånt

å hon har ändå samma min (ansikte) å pose. . .
Kolla på hennes bilder!!!
bara kläderna ändras. . . . hennes kropp kan va upp och ner men hennes ansikte precis lika dan ändå. .
bara scrolla ner på hennes bilder så ser du ett ansikte med olika kläder!!!!!!!!!!

Nää men inget illa =)
Citat "jag har inga fördomar jag hatar alla lika mkt ändå"
Hoppas att allt är bra med henne å vovven sin! =)

Till nästa offer:
Engla:!!

Sen Aftonbladet korade (heter de så) henne till bästa mode bloggerska
Är hon svin "hipp" ;)

Men jag visste inte att svenska folket tycker att 80-talets motiv/färger/design är så jävla snyggt. . .
Jag menar. .  Vi lämnade ändå den tiden av en orsak!

Nä men det är inte fel på knall röd kjol, svarta strumpbyxor, gult linne.. . .
Det är ju Mode!

This is the klaröv off the day
See u all next week
In the same blogg
Nää fan tänkte skojja till de änna. . .

Im out

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0