kl är 15 nånting

Å jag tvättar. . .


Hade tvätttid i dag kl 13. . .
Gick dit ¨å allt är jätte bra. .

Går in i "mitt rum" men en odör välkomnade mig. . . 

KATTPISS!!!

fan va sne jag blev. . . 
Fick stå och tvätta maskinerna (hälla i tvättmedel) för att få bort lukten. . . 
1 tim åt helvete. . . 

Vafan är det några kineser som tvättar sina katter innan dom gör middag av kattaset?
Eller var det dom där somalie fittorna? för dom hämtade ju tvätten i från mitt rum!

Hoppas att dom är kvar nu när jag går ner igen för jag  ska fanimä skälla på dom!!!
Dom städade inte ens rummet!!


Fick plocka bort en jävla massa pajetter (ifrån hennes sjal) som satt fastklistrade i torktumlaren. .

Äckligt va fan. . .


Sånna äckliga människor hatar jag!!! Tar allt dom kommer åt med ger inget tillbaka . . .
Omskurna Jävla krigskadade hor as!!!!!!!!!!!!!


=) så . . .  känns bättre nu. . .
Nej, jag är inte rasist. . . .

Kommentarer
Kajsa

Ja pilgrim är bara bäst!!

2008-01-21 Kl 21:31:42

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0