-_-

Blogg torka. .

Kunde inte gå in på datorn i dag. .

Var ute å sån shittt


Btw

Jag hittade en snygg Ipod på mitt gym. .  Exact lika dana hörlurar som jag har om inte bättre. . Såg ut så iaf. .
Den var tvär snygg å allt. . . . 
MEN jag lämnade in den =)

Tänkte: Tänk om det vore min mp3 och sånt shit. . . Jag skulle fan gråta!!!!! MIN MP3 skitsamma i mobilen men min MP3!!!! haha vi har en spec relation kan man väl säga =P haha

så jag lämnade in den. . .  Varför skall man va som alla andra som tar?
Känner mig som en vääärsta aaa . . .  Blev stolt över mig själv =P haha

Å inte nog med det. . .

dagen efter dvs i går så hittade vi en plånbok. . .

Där låg:

Pengar
Bankomatkort och allt sånt som hör till!
Träningskort
Busskort
Gratis bio saker
Aa en heel del
körkort å de. . .

AAAAA jag lämnade tbx den personligen till henne. .  Hon blev tvär glad =)

Tänk själv. . .  om du tappade din plånbok med dina person uppgifter
å bla bla. . .

Jag blev stolt över mig själv igen =)

haha

så jag fick lite tur på min sida i dag när jag tvättade. . .

Det fanns
3:an dvs 3 tvätt och 2 tork
Och grovrummet. . .

Jag behövde tvätta vissa saker. .  å aa. . .

Perfect =D


fick tvättat 12 maskiner. . .  =)

göttans =)  ahaha. . . .









Så det att om man gör nått bra så får man nått bra tbx. . .  Kan inte hålla med mer =P haha

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0