www

Va ska jag säga?

jag vet att du ljuger. .

Att du var på semester?
Du träffar han å dom andra?
att du hatar att vara vän med henne?
Att det var din hund? Va fan jag såg anonnsen på blocket!
Du sa att det va en hane på 2 år å att hans mamma tog hand om den mest. .

Men i själva verket var det en tik på 5 månader. . .  exact samma bild å allt va faaaan. . . .

Att du har jobb å sånt när du inte ens vet vad ditt jobb heter o ligger?


Ok jag vet inte vart du vill komma när du säger sånt. .  Försöka imonera på mig?
Du blir en sämre person i mina ögon. . . Det är allt. . .

Det är som att jag skulle säga till dig. .

Jag kan inte träffa dig i morgon eftersom att jag skall på en jorden runt resa med will smith. . . .
Nää men du fattar?

Jag gillar dig som en vän å allt men jag vill ändå kunna snacka med dig utan att du drar dig undan så fort jag säger är du säker att du var på semester å sånt. . .

Iaf . . .

Jag är din vän och du behöver inte imponera på mig för att jag skall tycka om dig bättre =)

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0