Ute låst

Blev ju utelåst för nån dag sen. . .

Glömde mina nycklar
Busskort å sånt
å min mobil. .

Å  Alma Palma å Nikki Pikki. .

Vem fan skulle jag gå till?

Inga strumpor hade jag på mig eftersom jag hade brottom ut då. .  Skitsamma

Jag fick vänta i 2 tim i våran svale ( trappupgång )

Min granne gick förbi men så stannade han å frågade


Granne: Humm va gör du här? Asåå varför sitter du där?  Har du glömt din nyckel?

Jag:  (tänker) Hjäääälp mig, , , Hjääääääälp. . .
Jag: Nä, jag glömde min nyckel så. . . aa. . .


Granne: Asåå assåå. . .Men du? Du kan ju komma in till mig en stund. .  Vi är ju ändå grannar =)

Jag (tänker) Fan. .  hann aldrig borsta tänderna, inga strumpor,  söndrig tröja
Jag: Nä men det är lugnt han kommer ändå snart här =)

Granne: Ja ok =) men knacka på ifall du vill =) Vi hörs!

Jag: Aa =D ha en bra kväll
Fan. .  Det ända jag kunde fråga om var om jag kunde låna hans mobil. .  :P hahaha

satt å väntade i 2 tim. .  min röv blev till is. . .

Det var min kväll.. . .

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0