Snögg

Äntligen efter ca 7 månader så kom dom å fixade våra golv =)

I går:

Jag förväntade mig typ en 40 årig gubbe som luktade snus. . . så jag sket i hur jag såg ut
( Ruffsigt hår, otvättat ansikte ingen deo, som en smutis gris helt enkelt =) )

Så när det ringde på dörren. . .

A tjiii på mig. . .


Det måste vart den snyggaste killen jag sett på läääääänge!!!

han var mellan 20-25 oxå. . . . .
en ung snögging helt enkelt. . . .

Emma minns du när vi praoa på IB kyl?

image98

När vi sa hela om de där när Nån från Ib stog med en sån där maskin som slog upp cement eller va de nu va?
Å tog av sig sin tröja å bla bla

AAAA han var exact en sån där. .
Fy faan. . .


Iaf då var jag körd. .  ingen dörr till  toan så jag hann inte tvätta ansiktet å borsta tänderna å de. . .
Så där satt jag på soffan stirrade på tvn å de fanns inget bra program så jag satt typ å kollade på ett fågel program. . . Bara för att bevisa att jag inte tyckte att han var så snygg så att jag ramlar så fort jag reser mig upp. .
(skojar)


Han var hur trevlig som hellst oxå


ja. .  va kan jag säga. . .
 Va faan
gaaaaah. . . .

hsdksgdlck



image99


I dag:

Tog mig en skön morgon dush å borstade tänderna å sånt. .
Sminkade inte mig eller nått sånt utan aa. . .  fräsha till mig lite bara. . .


De ringde på dörren:
40 årig gubbe kom som var allergisk mot hund. .  Så han gick

Jag tänkte va e han från i går då?
1 tim senare kom en 35-45 årig "gubbe" Hur trevlig som hellst (luktade inte snus)

Jag tänkte va är han från i går?
Snyft. .


1:a intrycket är väääldigt viktigt HAHAHAHAHAHAHAHA

Nää men aa. .  Haha ;)

Bryr mig inte så igentligen. .  Har ju min Goggii. .  =)
Älskar honom. . .



Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0