Rehab

Jag försöker läägga ner skiten. . . .men ja kan inte. . .  är jag beroende? JA!
abstinent besvär. . .  men hur? Jag som var så försiktig!

Tog lite då å då när man var med vännerna i början eftersom jag inte tyckte om det. . . .
Men heey. .  Vännerna gör det så varför ska jag va utstött?

Efter ett par ggr så började jag att få tycke för skiten!!

Nu sitter jag hemma å gör det i smyg. . .
För att ingen skall få veta hur mycket jag tar. . .

Jag måste iaf trappa ner för min ekonomi brister. .
fan änsålänge har jag klarat mig i 2 dagar =)
Det är tufft!!!!!!
Fyyfan. . . .

I tryed to make me go to rehab but they whont know wow wooo
eller nått sånt. . . .

A just d ja. .  jag menar pepsi. . .  Beroende av pepsi. . . .

Kommentarer
Ima

Tjjiii på dej för den! Tänkte va fan tar hon som inte delar med sig av i smyg =p Men så va de ju Mr pepsi o kom på honom har vi juft många sena kvällar med :oD

2008-02-19 Kl 18:59:38
Aliiii

Hahaha aaa =P Hahahaha =P ;) ;) Late night with pepsiiii =P

2008-02-19 Kl 20:51:12

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0