Otursdag =)

Jag menar haft otur i 2 dagar nu =O


Hade tvättid från 13-22.20 i torsdags, tvättade allt jag kom åt =) Nee nikki klarade sig =P
hehe iaf jag var glad å bla bla

å i går efter jag tog ett bad i ca 2 tim :S kändes som 30 min (kanske somnade) hehe iaf så gick jag ut i från badrumet. . å i hallen låg all min tvätt på golvet. . . rena kläder å smutsiga kläder. . =O det var kaos! Fan jag fattade inte hur det kunde hända :Shehe iaf. . jag har min cykel nu oxå å ja e värsta känslig :P Så jag väckte goran med att jag skrek som en took. . .

 (arg)

iaf. .  När han väl var vaken så satte jag mig brevid honom å grät. . .
jag grääät å gräät å grääääääääääääääääät. .  Hahahaha sheeeeet. .

Grät konstant i 10 min. . . Jag tyckte sååå synd om mig själv. . .

Men va fan är det verkligen nått att gråta över? Hahahaha fan. . 
Nää men aa. . .


Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0