Mr Doc

Hade tänkt att beställa en tid hos läkaren. .
Bara så jag slipper den jävla smärtan. . .

är bara 8 månader efter. . .
Så nån gång nästa vecka ringer jag å bokar tid. . .
Får tänka mig det värsta så jag inte blir chokad när jag får ett dåligt besked. . .



En farlig Tumör/Cysta
eller elak artad cancer =)

Eller så är det nått som ingen annan människa har haft innan som ej går att bota så jag är med i tv. .

Ska sitta i rullstol å äta hummer. . Med en blå klänning med vita prickar. .

Å sen när ingen ser så skall jag titta mig i spegeln när jag gråter! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Aja ska hoppa in i the shåwer nu.

Ha de!


Kommentarer
Mary Jean4life

Tänk att Vargens sätt att gråta till sig offer (tjejer) efter flera år fortfarande görs narr av =p
hahaha

2008-03-02 Kl 18:49:00
Alii

Hahahaha. . .
Han är en klassiker!

=D

2008-03-04 Kl 17:55:57

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0