Handikapp? Jag har Karpaltunnelsyndrom!

vet inte ifall nån har hört mig klaga över att jag har ont i mina handleder?

Då ja var hos läkarn loong time ago så sa han att jag hade ledinflammation så jag fick antibiotika. . . . . (stavas de så?)


Sen fick jag ont igen efter ett tag. . .
Men nu är det mer extremt. . .
sen feb har mina händer somnat dvs tappar kännseln typ. .  den där stickiga/bedövande kännslan. . .
Då hade jag ont i mina handleder oxå. . . .



sen den 18 mars så har mina händer somnat flera tim om dagen. . .
Det behövs ingen läkare för att säga att nått är fel right?
Man känner av det själv?




Så nu sen den 4 april har bara min vänstra arm somnat. .  från armvecket till fingertopparna. . . . . .
i dag den 7:de april så vaknade jag kl 8:55-9:00. . . . . .
Min arm sover fortfarande å nu är kl 13:33. . . 


Iaf jag har Karpaltunnelsyndrom

Smärtor i handen kan också förekomma. vilket jag ofta haaar. . . .

LÄS DETTA!!!


Karpaltunnelsyndrom är vanligast hos kvinnor över 45 år. Eftersom det är särskilt vanligt i klimakteriet och i samband med graviditet anses hormonella faktorer kunna ligga bakom karpaltunnelsyndrom hos en del patienter. Reumatiska sjukdomar och tidigare handledsbrott kan också  bidra till åkomman.


va faan. . . .  Emma? Jag har en hälsa som en 90 åring!!!!

om jag ska va ärlig så är jag skit rädd inför operationen om de inte funkar med tabletter!!!!!!

Kommentarer
ima

dööööh du kanske e gravid säger ja de stog ju att de blir så med gravida oxå!? hahaha 45 åringar där fick du för du skratta åt mina gråa hår =p

2008-04-07 Kl 14:56:19

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0