Våra bästa år (days of our lives)

Ja, serien som går på kanal 3 varje vardag kl 12:50-13.40

Allmänt om den serien:

Den är så kass så de bara skriker. . .  En riktigt dålig serie. . . .

Allt kan hända i lilla Salem. . . Allt ifrån att bli besatt utav djävulen till utomjordingar. . .
Kassa skådespelare Bl.a John Black!
Snälla hans blick gör mig galen. . .  SLUTA!!!


Ni som följer serien läs inte detta som står nedan!


Salems stalker är ingen annan än Marlena Evans, Dr marlena evans. .

Sami o Lukas gifter sig får tvillingar . . .

John black dör. . . .

Sami "ska typ gifta sig med Aron" Stephano Dimeras bror/son
å bla bla


Belle Black gifter sig med Philip Kiriakis. . .

Skillsmässa. . . .

Belle träffar Shawn D. . .
Får en kiddo ( barn )

Kate O Roman Gifter sig. . . .

Brady o Cloe gifter sig. . .

Caroline brady lever. . .  Men vaknade upp nån annanstans. Får sin lilla romans med Victor kiriakis. . . .

Jaa. . .  De finns mer men aa. . .  inte sååå måste veta typ. . .

Några dör. . .  å Sån shit. . .  Yes yes I did tell u a lot of the comon 10 år som ska hända!!

Serien slutar år 2009

Tragiskt. .  Jag är ju ändock en torsk på serien. . .
Älskar den =)


Ciao

Kommentarer
Ellinor

Jag är en stolt virgin av "days of our lives" Har aldrig sett en avsnitt!

2007-10-24 Kl 16:15:26
URL: http://sharpen.blogg.se
Jeanette

Holy shiat! I brist på annat brukar jag se ett avsnitt i veckan eller så och det verkar räcka för den där serien. =)
Och jag vet, bilden är verkligen så nasty. Hur faan kvinnan är skapt är juh en fråga nog ingen kan svara på. =P

2007-10-24 Kl 22:05:17
URL: http://ettenaej.blogg.se
Nadja

Haha och hur vet du att allt de där kommer att hända? när jag jobbade e.m förut så var den serien höjdpunkten på dagarna men nu får jag bara se den när jag är sjuk..vilket inte är ofta =(

2007-10-25 Kl 15:32:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
LillAnnie

haha.. jag klarar inte av serien! alla dessa monologer när de ska pratar för sig själv! :) och som du säger ALLT händer i den serien.. :)

2007-10-26 Kl 22:58:06
URL: http://lillannie.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0