Va fan händer med världen? =´(

Historia:

Jag satt vid min dator för ca 1 år sedan med en vän. . .

Jag skulle Googla efter resor. . . . (Vi skulle resa)

Men så kom det upp en jävla massa porr bara så från ingen stans. . . . .
( jag hade vrål virus på datorn men det är en annan historia)

Kryssade ner varje ruta och det var minst 30 st!
Sheeet asså. . .

Anyway. . .

sen såg vi att vissa popup var DJUR-SEX

Asså helvete. . . . .

Jag trodde att jag såg fel. . . .

VUXNA fucking män går på en liten kattunge,kanin,höna o mm. . .

DJUREN dog säkert efteråt. . .


Asså fyy faaaan. . . . .


JAg Kunde bara höra hur djuren skriker. . . . . Även om det ej var ljud
SÅ JÄVLA HEMSKT!!!!!!!

Sen så klart så låste datorn sig
men då så va det en annan bild. .  Dvs Video klipp. . . .
EN man har sex med en hund. . . .

Hunden bara låg där på sin rygg medan den mannen ( vars mor som säkert hade tappat ett antal gånger i marken)
Hade sin sjuka fantasi. . . . . . . .


Hur kan man ens göra så mot ett djur???!!!!!!!!!!



Jag menar. . .

Tex. . .

Du vill köpa en hund. . . .

Du tittar på hunden å säger: neee va söööt. . . Du köper/får  hem den. . . . .

Du skäller och tycker att det är jobbigt att ha en hund. . . .

Men tänk. . .
Men hunden hade inget val när du väl tog den ifrån dess mamma. . . .
Asså. . .  Hunden bestämde aldrig att: Den här familjen följer jag med hem. . . .

Kan inte riktigt förklara. . . . .


Men väljer man en hund så borde man förfan ta sitt fucking ansvar och göra det bästa så djuret skall må bra. . . .

Tror FOLK att djuren tycker om sånt att mäniskor har sex med dem?



Tänk bara hur många som misshandlar sina djur på det sättet att dom gör det nu. .  i denna stund och man kan inte göra ett piss för att hindra det. . . .



Gaaaaaahhhh de gör mig galen. . . .
Vill bara ta hem alla djur till mig så att inga sjuka människor skall skada dem mer och att dom kan börja leva ett liv som dom är menade till. . . .



Kommentarer
<3 A L E X A N D R A

åh, alla tycker olika ;P

2007-10-19 Kl 00:01:07
URL: http://alexandra08.blogg.se
lina

jag vill inte ens tänka tanken hur männsikor kan bete sig mot djuren =/

2007-10-19 Kl 01:16:20
URL: http://www.linalindeborg.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0