I know My Heroes

Som sagt. . . .  serien Heroes på kanal 4. . .

I Löööv with a big Ö

=P

De är så ju här att jag inte kollar på tv utan jag läser en jävla massa bloggar istället. . .

Inget liv?

Naaah. . .  hehe ;)

Iaf. . .

Då när jag väl slog på tv. . .  var det en serie på 4an. . .

Jag trodde att de var en sån jäääävla tråkig serie precis som Er ( CityAkuten )
Hatar alla Sjukhus-Advokat-Polis serier. . . . 
hatar Beck-wallander å alla svenska filmer. . . . . .
Min hat lista är stor. . . . .

Iaaaaaaf

det räckte med att jag såg 4 minuter på 2:a avsnittet
Jag var såld!!!!

2 tim senare hade jag hela sesong 1 med 23/24 avsnitt med svensk text =P


Sketa bra kvallité dessutom ;)


Så när jag ändå var vaken. .  Hade serien framför mig. . . .
(snabbt in på toa å pissa)
Slängde mejj i soffan (igen)
å på började mitt Marathon =D


Gaaaaaaaah

19 tim pallade jag bara. . .  å då hade jag 8 avsnitt kvar!. . . . .
Jag bara somnade kl var la runt 11 på morgonen . . . .

Missade skolan så klart =P hehe. . . . '

Vaknade 14 nångång av mobilen (morsan)
Svarade inte eftersom hon ville kolla om jag hade gått till skolan

=)=)

Så när jag ändå var vaken såg ut som jag hade festat i 2 veckor i sträck passade jag på att titta klart på serien =)


Det var den bääääästa serien EVER!!!!!

Offf han peter petrelli ( Milo ) ooooooooooooohhhhfffff feeeeeeeetttttt snygg =)=)




Fan jag tillomed döpte min hund till Nikki

Jävla tönt är jag =D






nu har de kommit ut 11 avsnitt med sesong 2 men jag tänker vänta å se hela igen som en marathon fast då börjar jag med sesong 1 =D




Pössss på eeeeer alla heroes "fans"





Kommentarer
LillAnnie

hihi HIRO i avsnit 12(?) .. kommer inrusande o får syn på Nathan petrelli.. "flaaaajman!!!" ( flyman!)
"you go PPPYYYSCH!"*gestikulerar med handen
petrelli: " can you keep it down?"
Hiro 8 tittar försiktigt och gör samma rörelse saktare o tysta : "pysch"... :)

han är så fulsöt den karln! ;)

så du tyckte min lilla bebishund var söt? mjo, hon är söt, hon väntar tills ja o min karl har somnat o sen smyger hon sakta upp i sängen o klämmer sig ner mellan oss... hon vet att hon inte får vara där men om vi sover så kan vi ju inte säga nej tänker hon

2007-10-26 Kl 23:01:26
URL: http://lillannie.blogg.se
lillannie

ja hon är en renrasig rhodesian ridgeback ..så rätt gissat så:)

2007-10-27 Kl 17:18:23
URL: http://lillannie.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0