Ahhh va syynd neeej jag grååter =´(

Jaaaa så säger folk till sina motståndare i alla tävlingar. . . . . .


Såg på idol nyss. . .

Första gången på aa. . .  länge. . . . .


Å när rödluvan åkte ut ja tror de iaf att folk ba ååå nej va synd. . -.  eller så var det nån annan tv skit ja såg på i da =)



Varför säger man ens att ens motståndare borde vara kvar eller a låtsas att man ens e ledsen att denne åkte ut. . . .




Jag menar om jag var i en tävling å min motståndare åkte ut skulle jag skratta den rakt upp i ansiktet =D
inte vara fejk ledsen med massa tårar. . . .


Jag är lätt en dååålig förlorare

jag får karate kunskaper på minst 3 sek ,som att jag har tränat i nigeria i 20 år, när jag förlorar ett spel. . . . .

SÅ därför vill ingen spela spel med mig =/ fett kul. . . .

Å när jag vinner ska jag inte ens nämna.  . . .

=D haha

Älskar mig sjääälv =D

Kommentarer
Jeanette

Har nu lämnat en fullständig rapport från filmen så håll till godo. Dock såg jag inte riktigt helt filmen så min utsago är nog inte helt pålitlig. =P

2007-10-27 Kl 00:52:32
URL: http://ettenaej.blogg.se
Josefine

Hejsan :)
tack för hjälpen av ramen :)
men du, vet du några mer ramar vad de heter? vanliga streck?

tack på förhand! :)

2007-10-29 Kl 12:58:19
URL: http://www.josefinesmode.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0