A lil' bit of Sourz

Va fan kan jag säga förutom att min blogg har en ur tråkig design. . .
KOllar runt på olika bloggar. . .

Fan. . . .
Va folk kan göra med lite fotoshop Humm jag tror att jag stavade fel nu? =/

Är riktigt imponerad. . .

Min dator är  fixad nu. . . .

Men ingen jääävla photoshop!!!

Innan -R- skulle fixa datorn så hade jag programmet. . . .
Cs3 tillomed. . . . .

Men nu fungerar de inte!!!!

De står att jag har förlite ram minne. . . . . .

Hurfan kan man ha det??
Jag menar de funkade nyss. . . .
typ för nån månad sen. . . .


oO(Fan. . . . En av hundarna fes precis. . .  De luktar. . . . AA. .  inte rööv. . .  Nasty bara =/  fyfan ska spraya nått annat skit så jag slipper spy. . . .)

Va faen heter det dääär programmet som boostar upp ram minnet?
Hade ett sånt på 1800talet typ. . . .
Men ja komer inteihåg va de heter. . . Nååågon som vet????

Kommentarer
Josefine

tack :)
men skulle du kunna hjälpa mig (igen) haha :P

1. Vid sidlistan, där med kategorier, senaste inlägg osv. så har jag en ram runt. På min dator så sitter den ihop med det andra sträcket (som skiljs av vid mina inlägg). Men på min kompis dator så är det ett glapp.
Om man går in på någon kategori eller inlägg så ser även jag ett glapp. Fattar inte varför det är så, har du någon aning?

2. Vid sidan så är det en ram, fast istället för att bakgrunden kommer precis bredvid så är det vitt, vet du hur jag kan fixa det?
KRAM

2007-11-02 Kl 14:13:40
URL: http://josefinesmode.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0