Porr varje dag

Vi har ju haft Canal + och Tv 1000 ett bra tag nu men det är så störande att på 6 av 11 kanaler är det PORR

Porr varje kväll. . . .

Vi skaffade ju Canal + å Tv 1000 för att kunna kolla på film. . .

Jag går ofta å lägger mig runt 3 varje kväll å för att kunna sova har jag tv på. . .

Det händer ju såklart att man somnar innan 00:00 ibland. . typ som i går. . . Somnade runt 10
kollade på en film. . . så jag somnade. . . Hade ganska normal hög volym på tv:n. . .
jag vaknade i dag pga av att tv var på. . .
Å när jag stängde av den så slog det mig. .
Helvete det var säkert porr i natt på den kanalen. . .

Så jag satt å skämdes. . .
Grannarna tror ju att jag är nån jeffla kåtbock. . . .

På canal + finns det aaaaldrig nått bra tycker jag. . . En jävla massa serier som man har missat sen start å porr. . .

Kan dom bara inte göra två kanaler tex

Canal + Serie
Canal + Erotik
Så skulle det säääkert lösa sig =D

Im out

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0