Pingvin effekten

Ja hur många känner till Pingvin Effekten?

Pingvin Effekten är, hoppar en så hoppar alla andra oxå. . .
Typ följa john. . .


När jag kollar i vissas bloggar
så ser man hur dom publiserar dagens outfit
å deras kommentarer lyder

Åååå va snyggt vill ha*
Jätte fint*
Vart köpte du tröjan?*
Å massa sånt snack. . . .



Själv så tycker jag att dagens "mode" är skit. . . .
Klänning med byxor å sånt. .  Nej tack. . .
känns som tidigt 1900tal fast i en nyare version. . .

Vissa passar i det andra inte. . .
Veromoda tex. .  Älskar deras kläder. . .
Men nu detta året när jag kollar i affären så hittar jag inte ett piss. . .

Alla har samma skit. . . .

Så om en tröja kostade 500 på veromoda
Får jag gå till moonson eller va de heter å köpa en där för 1500

Skandal. . .
 Har fan inte köpt kläder sen dec 2006
Är jag kräsen eller vad?

Jaaah. . .  Jag hatar dagens mode pga att jag inte hittar nått som jag gillar!
Hittar jag nått så ändras min åsikt så klart =)






Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0