Önskelista

Julen närmar sig. . .
Har inte ens köpt några julklappar än. . . .
Har ni?

Ska köpa presenter till 9 pers. . .
(bara familjen)

Å jag måste slösa miiiinst 500kr per person. . .

Det är ju inget måste men ändå. . .
=)




SÅ. . .

Önskelista. . . .  Familjen har frågat mig lääänge nu vad jag önskar mig. . .

Å jag vet inte vad =/




När jag lagade mat i går (kåldolmar) Så tänkte jag lite. . .


De skulle inte vara dumt om man fick lösögonfransar i från face sthlm. . . image54
Å lim till det. .  Fast jag vill ha genomskinligt. . .  Tycker att det är så fult när man ser en "vit" rand på fransarna. . .



En svinhårsborste. . .
Finns en på saloon victor i gbg. . .



Paul mitchell shampo-balsam
image55
+silikondroppar
image56





smink. . . hellst presentkort. .  då köper man ju något som man vill ha =D



Ja. .  det var allt. . . 
Som jag vill ha typ. . .  Kommer inte på något annat. . .





Vad önskar ni er?



Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0