How u Doin'? ( joe )

Om någon kommenterar tex dina ögonbryn, (vi tjejer då) och säger att dom är skit snygga. . .
Går du då hem senare å försöker att fixa till ögonbrynen så att dom blir ännu snyggare?
Eller vad?
Fan jag gör det iaf så fort nån på stan eller någon i allmänt som säger att mina ögonbryn är snygga, så när jag är hemma
är det dr Alexandra som är på G. . . Faaaast så klart förstöör jag dom. . . .

Nopprar/plockar ni era ögonbryn?

Gör inte det först då när ni hittat en form som ni är nöjda med. . .

När man vaxar/plockar/epilerar håret så stimulerar man hårroten så att den blir i obalans. . .
Tillslut så försvinner hårsäcken. . .  = No hair!
image20
Å vem vill ha sånna här ögonbryn när man är 60 bara för att det inte finns något hår kvar?




Men det tar såklart tiiid. . . .

Om man är osäker på hur man vill ha sina ögonbryn. . .
Å när man nopprar så tar det minst 1 månad innan allt är utväxt. . .


Vill man att håret skall växa ut snabbare så kan man klippa ögonbrynshåret. . .


Ta en t.ex. Näs-hår-sax dvs en mindre sax som du klipper hårstrået från grunden (som att raka) klipp bort allt hår som du annars skulle nopprat bort. . .

När du har klippt bort allt
Så är du garanterad ett bra resultat. . . det gör ju inte heller ont ;)
Iaf när jag gör det + så tar det max 1  månad innan allt är utvuxet!

Super bra! =D

Så sen när du har hittat din form kan du börja noppra. . . .
Just det ja, när du klipper ögonbrynen. . .
Akta ögonen å fransarna! dom växer ju inte ut igen. . .



Ciaooooo

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0