Zoolander typ

Som de flesta vet eller inte, så hatar jag folk som gör samma poser. . .
Hata är lite väl att ta i men ni fattar. . .

Det är så jeffla tråkigt att se folk men en och samma pose all the time!

Tex
vofflan.blogg.se

Ända sen jag började läsa hennes blogg var det nått som störde mig. . .  visste inte vad. . .
Hon verkar jätte rar och jag har inget att säga om hennes personlighet. . .  Eftersom jag inte känner henne. . .
Kanske lite fel att lägga ut hennes blogg på min sida. . .

Men då slog det mig. . .
Hur jag än klickade på hennes blogg och hennes bilder så var allt lika dant!!!

Sheeeeeeet asså. . .

PÅ var ända fucking bild har hon samma pose!



Pga det verkade hon vara en sån trist människa en sån som säger:
Jaaaaa men min mamma ägde den första tandpetaren i sverige så därför använder vi inte tandtråd
( med en dryg och slemmig röst )

Eller va vet jag
Hon kanske har jätte fula tänder och inte vill visa att hon faktiskt kan skratta
Eller så har hon nån sjukdom och därav inte kan röra sina muskler i ansiktet. . . .




Tjejjer o killar!
Det är fint att göra en och samma pose max 2 ggr sen går det över styr. . . =O

Im out!

Kommentarer
Maria

Vilken fin blogg. me like

2007-12-27 Kl 16:52:57
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0