Tiden går för fort! Va fan händer? =O

Tiden går fort som faen. . .  Hinner inte med nått innan det blir en ny dag,vecka,månad och år!!!!

nyss var det ju sommar å nu jul typ?

Så fort jag blinkar så blir det ju en ny dag!!! Om det fortsätter så här är jag la 91år om 1 vecka. . . . . .
Kanske borde köpa mig en rolator och höftskydd nu när man har pengar =P

Tänk allt vi gör nu,
Sammlar ihop lite små slantar ( vi fattiga då =P)
Är måna hur vi ser ut,  Det vi gör i skolan eller i jobbet kommer ingen att veta om 100 år. . .  Allt kommer försvinna. . . .

Allt du äger och har kan försvinna på en dag. . .
Du kan bli mördad eller typ dö bara så där.. . . .
Påkörd osv. . . .


Fan. . . . . . . . . .  Jag vill inte dö. . .  jag älskar mitt liv!!!
Om jag själv hade fått bestämma att bli född eller inte så skulle jag nog inte vilja existera. . . .
Asså. . .  Att leva med tanken att man får max leva i 50-105 år för att sen dö. . . . 

Nej tack. . . 

Eller jo. . . 
Vafan. . . . . . 

Gör mig själv förvirrad. . . . 







Tänker du på döden?
Tänker du på hur ditt liv skall se ut?
Skulle du inte vilja leva föralltid?


Bye?

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0