Mitt nyårslöfte. . .

Jag är inte en sån person som lägger ett nyårslöfte som sedan skall hålla det. . . .
Men nu har jag fanimä tänkt så de knakar (inte alls, kom på de för 10 min sen). . .

Iaf

Ok

Allt som är dåligt och negativt humm



Så fort jag hör eller stöter på sånt skall jag aaaldrig vara negativ. . .
Om folk tjaffsar eller är allmänt otrevliga mot mig skall jag vara en bra person. .   
Som är lugn, pratar långsamt så det inte blir missförstånd och skall försöka reda ut problemen. . .

Hur skall jag kunna få detta till en mening?

Att vara den kloke?
Eller vad? =S
Iaf det vill jag att det skall bli mitt nyårslöfte. . .

Har du tänkt ut ett?
Eller kommer det då?


Kommentarer
Fridah

jag ska gymm minst 2 ggr i veckan, det är mitt :) sov så himla gott :)

2007-12-17 Kl 01:12:48
Svar till Fridah

Va härligt. . . Kanske vore något för mig med ;) Desamma

2007-12-17 Kl 01:50:13

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0