Jul om 4 dagar!

Fåen va tiden går fort. . . . 
4 dagar kvar!
Å jag har inte ens köpt julklappar till alla!  =O haha =P

Förra årets julgran ( ja, det var jag som klädde den)

Som ni kanske märker så är det lite mörka "grottor" på julgranen. . . 
Förklaring:
Det är 3st sladdar som sitter i hop som 1. .
och 1 av de 3 sladdarna har gått sönder. . .

Så. . .  aa. .  Vi är för fattiga för vi har ju inte "råd" att köpa en ny ljusslinga. . .

=)

image59

Ja. . .  Mina paket på bilden. . . . 
Det ser fult ut på bilden. .  Men folk och andra gäster tyckte att dom var jätte vackra som att jag hade betalat någon som är duktig att slå in klapparna. . .

Asså. . . .  För att förklara det bättre. . .
Jag slog in dom snyggt, även om det inte syns på bilden. . .
Vi skyller på kameran =P
haha

Kommentarer

Skriv här:

Vad heter du?
Spara?

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0